JAK REKLAMUJE SIĘ FIRMA?
Reklama jest to każda płatna, masowa forma przekazywania przez nadawcę informacji dotyczących produktów oraz przedsiębiorstwa. Nadawcą reklamy może być producent, usługodawca, hurtownik lub sprzedawca detaliczny, a jej adresatem jest najczęściej klient, ale może nim być również pośrednik lub sprzedawca. Podstawową cechą przekazu reklamowego powinno być przyciągnięcie uwagi i wywołanie zainteresowania odbiorców.
Rodzaje reklamy:
- internetowa
- telewizyjna
- radiowa
- prasowa
- zewnętrzna
- osobista
- ulotki
źródło: podręcznik wyd. Ekonomik
Jak reklamuje się firma Konik:
internet:
![]() |
facebook.com |
radio:
billboard:
![]() |
facebook.com |
środki transportu:
![]() |
facebook.com |
![]() |
facebook.com |
ulotki:
![]() |
fot.Wiktoria |
![]() |
fot.Wiktoria |
targi:
![]() |
fot.Adam Mucha |
Jak reklamuje się firma Fakro:
telewizja:
youtube.com
internet:
![]() |
fakro.pl |
![]() |
fot.Wiktoria |
sponsoring:
![]() |
archiwumsadeczanin.info |
Komentarze
Prześlij komentarz